sobota, 22 listopada 2014

#6 DIY ♥ Urocza zastawa- brokatowe filiżanki ♥

Cześć wszystkim! Tym razem dotrzymałam słowa i oto obiecany post :)
Wcześniej wspominałam już że mam dla Was dwa DIY jedno jest łatwiejsze i tańsze- które już zrobiłam zobaczcie tu: Wiaderko ♥ cz.1    Wiaderko ♥ cz.2
Dzisiaj przychodzę do Was z tym troszkę trudniejszym i droższym pomysłem ale wykonanie wcale nie jest tak straszne a efekt końcowy z pewnością Was zachwyci.
Niestety nie mam zdjęć od początku wykonania ponieważ część pierwszą zrobiłam zanim powstał ten blog (takich postów będzie jeszcze kilka ale nie dużo, potem będę robiła je od podstaw i wszystko pokażę Wam krok po kroku).Postaram się więc to wytłumaczyć...
Otóż jeszcze jak byłam mała dostałam małą zastawę (nie wiem z czego jest xD) składającą się z 4 filiżanek, dzbanuszka, cukierniczki i czajniczka które były w najróżniejszych kolorach. Gdyż były to miniaturki mogły posłużyć tylko za ozdobę. Teraz gdy nie jestem już dzieckiem nie miałam co z nimi zrobić postanowiłam je PRZErobić- jak to ja zawsze mam. Mimo wszystko podobały mi się tylko do niczego nie pasowały więc pomalowałam je na biało farbą w spray'u.
Niestety kiedy je malowałam farbą kilka miesięcy temu po prostu mi jej brakło bo nie była nowa a przy malowaniu wiaderka które już widzieliście skorzystałam z okazji i pomalowałam je do końca.

Reszta była już gotowa. Patrzcie... czy to nie jest urocze?
Niestety brokat który na nich był strasznie się sypał więc musiałam utrwalić to lakierem bezbarwnym w spray'u.
Po wyschnięciu prezentują się następująco:
Czyż nie są urocze?! ♥











A tu na koniec macie kulisy powstawania zdjęć :D

Myślę że powstanie druga część tego posta... ale nie dziś :)
Pozdrawiam, Iva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz