czwartek, 18 grudnia 2014

#DIY CHRISTMAS DECOR ♥

Cześć wszystkim!
Przepraszam Was za prawie miesięczną przerwę ale miałam na prawdę masę na głowie- próbne egzaminy, ciężki szkolny maraton czyli sprawdziany prawie ze wszystkich przedmiotów masa zadań itd....
Ale nic się nie martwcie bo teraz mamy duuużo wolnego i najlepsze święta w roku więc nadrobimy zaległości. :)
Miałam zrobić tydzień DIY ale brakło mi głównie czasu ale też materiałów. Za to teraz pojawi się dużo postów z ciekawymi pomysłami- no właśnie... nie wytłumaczyłam jeszcze tytułu posta. Otóż zbliżają się święta a ja miałam wiele na nie pomysłów i kilka z nich (nie wszystkie bo nie zdążę) chcę Wam zaprezentować i zachęcić do ich wykonania własnoręcznie a nie pójścia na łatwiznę i kupienia ich w sklepie bo po to właśnie prowadzę tego bloga! :)
Chciałam się Was jeszcze zapytać czy chcielibyście posty typu haul bo mam w planach trochę zakupów do pokoju i nie tylko. :)
Myślę że taki post informacyjny na razie wystarczy... może pojawi się dzisiaj jeszcze jeden post? Zobaczymy...
Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz