piątek, 30 stycznia 2015

#1 HAUL HOME DECOR ♥

Cześć wszystkim!
Dzisiaj mam dla Was coś nowego na moim blogu. W ankiecie ,,Jakich postów chcesz więcej'' która jest dostępna na prawym pasku bocznym jak na razie jest 100% przy odpowiedzi ,,inne''.
Więc dziś mam dla Was pierwszy haul home decor a właściwie for room bo są właśnie do mojego nowego pokoju.
Rzeczy które Wam pokażę kupiłam w Pepco i Kik'u - czyli sklepów o niezbyt wysokich cenach a przeważnie kryjących w sobie prawdziwe perełki.
Moją pierwszą zdobyczą w Pepco było to cudne metalowe serduszko ♥ .
Jest szare (bo w końcu to mój ulubiony kolor) z białymi przetarciami które mnie po prostu urzekło.
No zobaczcie sami:




Jak widać na powyższym zdjęciu znalazł u mnie zastosowanie i myślę że wygląda całkiem nieźle :).

Moją kolejną zdobyczą jest ta oto prześliczna ramka. Tak mi się spodobała że po prostu musiałam ja mieć! Oryginalny design to jedna z cech która najbardziej mi się w niej podoba ♥.



(przepraszam za flesz)

Do tego dokupiłam jeszcze jedną ramkę w Biedronce.
A do niej włożyłam... metkę od skórzanej kurtki. Bardzo spodobał mi się jej tekst być może dlatego że jest bardzo podobna do mojego ,,motto życiowego''



Z Biedronki mam jeszcze ten mały dywanik.

Będąc chwilę w Lidlu w oczy wpadł mi ten zegarek i bardzo mi się spodobał więc go kupiłam.

Powracając do Pepco kupiłam tam jeszcze taki mały śmieszny kubeczek (wspomnienie z dzieciństwa).

Przejdźmy może teraz do Kik'a.
Kiedyś bardzo lubiłam tam chodzić ale teraz tak średnio. Jednak ostatnio udało mi się coś znaleźć.

Tradycyjnie musiałam zaopatrzyć się w świeczki :).

Ten kubeczek od razu wpadł mi w oko. Urzekły mnie jego kolory (moje ulubione) i słodkie serduszko ♥
Mam nadzieję że ten haul się Wam spodobał. W miarę możliwości postaram się robić częściej takie posty.
Czekajcie cierpliwie bo wkrótce pojawi się niespodzianka która mam nadzieję również się Wam spodoba. :)
Pozdrawiam, Iva ♥













1 komentarz: