sobota, 24 stycznia 2015

Mój nowy aparat ♥

Cześć wszystkim! Nie wiem jak wy ale ja już spełniłam moje postanowienie noworoczne- kupiłam sobie nowy aparat! ♥
Chciałam choć trochę poprawić jakość zdjęć a zarazem bloga nie wydając przy tym dużo pieniędzy (wiecie dlaczego) .  Moim nowym 'sprzętem' jest Canon IXUS 145 w kolorze czarnym. 
Mam go kilka dni i jestem z niego bardzo zadowolona, po prostu sprostał moim oczekiwaniom więc mogę spokojnie Wam go polecić. Bardzo poręczny łatwy w obsłudze aparacik według mnie robiący świetne zdjęcia, zresztą zobaczcie sami.

Chciałam Was jeszcze uprzedzić że mam go od dwóch dni więc zdjęcia mogą jeszcze nie być bardzo dobre ponieważ muszę go jeszcze trochę 'ogarnąć'. :)












Mam nadzieję że chociaż jedno zdjęcie się Wam podoba ☻.

Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz