środa, 31 grudnia 2014

Happy new year!!! ♥

Cześć wszystkim!
Chciałam złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji nowego roku, dużo zdrowia szczęścia i spełnienia marzeń oraz innych upragnionych celów aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od 2014. ♥
Krótkie życzenia bo nie jestem specjalistką w tej dziedzinie ale od serca!


Dziś oprócz życzeń chciałam Wam opowiedzieć o moich planach w nowym roku oczywiście nie wszystkich tylko tych związanych z blogiem,
Po pierwsze tak w połowie stycznia planuję zakup nowego aparatu- nic specjalnego gdyż nie chcę wydawać na niego dużo pieniędzy bo planuję zakup lustrzanki ale będzie trochę lepszy od obecnego (teraz już widzicie że zależy mi na blogu i jego jakości :P).
Po drugie już za niedługo będę miała nowy pokój!!!! ♥♥♥ Mega się cieszę i już nie mogę się doczekać!!! Jak na razie nie ma nic do pokazywania ale poczekajcie jeszcze chwilę a na pewno pojawi się post a właściwie posty o moim nowym miejscu na Ziemi.
Będąc w temacie... myślę że w lutym udam się na wieeelkie zakupy do Ikei (wiecie jak ją kocham!)
Co powiedzie na Ikea vlog a później haul na blogu w postaci zdjęć.... a może filmu? Zobaczymy!
Mam wiele planów na ten nowy rok i mam nadzieję że uda mi się je spełnić czego i też Wam życzę ♥
Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!

Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz