wtorek, 30 grudnia 2014

#5 DIY CHRISTMAS DECOR ♥ Reindeer ♥

Cześć wszystkim! Tak wiem że jest już po świętach ale miałam dla Was jeszcze jedno świąteczne DIY które spodobało się każdemu kto zobaczył je w moim pokoju więc muszę się z Wami tym podzielić! Już wiecie że mam fioła na punkcie reniferów więc koniecznie musiałam go zrobić!
Zobaczcie sami:
To cudeńko wcale nie wymaga dużo pracy, materiałów, czasu i talentu... zresztą przekonajcie się sami.

Będziemy potrzebować:
1.Stare puzzle (mi jeszcze zostały z innego DIY: http://designbyiva.blogspot.com/2014/12/1-diy-christmas-decor-snowflake_19.html które też wyszło całkiem fajnie)
2. Farby plakatowe i pędzel.
3. Guziki
4.Pistolet na klej lub inny byle żeby skleił całość :)
5.Wstążka.

Na początek radzę zedrzeć obrazek z puzzli wtedy będzie się łatwiej malowało. Warto jeszcze ułożyć puzzle by sprawdzić czy pasują a następnie skleić w jedną całość. 

Teraz możemy malować- ja twarz pomalowałam na nieco jaśniejszy a rogi na ciemny brąz.W między czasie gdy farba schnie zajmiemy się resztą.By uzupełnić twarz sklej ze sobą guziki tak aby powstały oczy naszego renifera i całość wraz z czerwonym ,,noskiem'' przyklej po wyschnięciu. By można było go zawiesić na odwrocie przyklej wstążkę- i gotowe! Prawda że bardzo łatwe? Koniecznie to zróbcie a może i Wam wszyscy na jego widok będą mówić: 
-O jaki fajny reniferek!
-Ale super! Skąd go masz?
-Ej ja też chcę takiego!   I tak dalej...
 Na dziś to tyle mam nadzieję że ten pomysł się spodobał.



Pozdrawiam, Iva ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz