piątek, 19 grudnia 2014

#1 DIY CHRISTMAS DECOR ♥ SNOWFLAKE ♥

Cześć wszystkim! Pewnie większość z Was tak jak ja ma już wolne przed świętami! Nie wiem jak Wy ale ja już się nie mogłam doczekać i odliczałam dni do tego szczęśliwego dnia by móc wreszcie odpocząć i się chwilowo  ,,zresetować''.
Przepraszam że znowu tak późno piszę ale miałam problemy z internetem i przeżyłam kilka strasznych chwil... ja po prostu nie wyobrażam sobie dzisiejszego świata, ludzi i obecnych czasów bez internetu.. No właśnie- a może go trochę ograniczyć przez ten czas? Myślę że wyszło to by każdemu na dobre. Spróbujesz???
Wracając do dzisiejszego tematu- mam dla Was kolejne DIY tylko tym razem świąteczne.
Mam nadzieję że ta krótka seria zrób to sam spodoba Wam się. :)
Oto co dziś wykonamy:
Prawda że to jest śliczne?! ♥
U mnie świetnie sprawdza się na klamce od drzwi. Zaraz przekonacie się że jej wykonanie będzie naprawdę proste a efekt niesamowity! Bierzmy się więc do pracy.
Potrzebne będą:
1.Stare niepotrzebne puzzle.
2.Pistolet na klej (może też być inny tylko w miarę mocny np. vikol)
3.Biała farba np. w spray'u.
4. Biała wstążka zawiązana na końcu.

Na początek radzę ,,przymierzyć'' puzzle czy będą dobrze pasować a dopiero później zacząć przyklejać je klejem. U mnie wyglądało to mniej więcej tak z tym że dałam o wiele za dużo kleju bo chciałam zrobić coś jeszcze ale nie wyszło.. nie ważne xD.

Po wyschnięciu kleju malujemy śnieżynkę, czekamy aż wyschnie i gotowe!
Dodatkowo możecie jeszcze ją przyozdobić np. brokatem.
Myślę że taka śnieżynka będzie wyglądała imponująco zarówno na klamce od drzwi jak i na choince. :)

Pozdrawiam, Iva ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz