niedziela, 8 marca 2015

#2 ZNISZCZ TEN DZIENNIK ♥

Cześć wszystkim! Dziś mam dla Was przedostatnią (chyba) odsłonę mojej destrukcji dziennika.
Tym razem zadania wykonałam na polu (mówię tak bo jestem z małopolski ^.^) no chyba że wolicie tak bardziej po polsku- na zewnątrz :). Jeżeli chcecie więcej niż jeszcze jednego takiego posta to napiszcie w komentarzach.

Korzystając z pięknej pogody zniszczmy ten dziennik!

Zadanie 80: Zgub tę stronę.(Wyrzuć ją). Pogódź się ze stratą.

Zadanie 39: Przywiąż sznurek do dziennika, pójdź na spacer i wlecz go za sobą.

Pójdźmy może nad rzekę? Zaraz dowiecie się po co...

Muszę powiedzieć że zdziwienie i mina sąsiadów na mój widok idącej na spacer z książką była bezcenna xD.

Zadanie 100: Niech ta strona popłynie.

Teraz już wiecie dlaczego wybrałam się z książką nad rzekę :).

Żegnaj... [*]

Wróćmy do domu by wykonać...

Zadanie 27: Przywiąż sznurek do grzbietu dziennika, bujaj dziko niech ścian nie unika.

W tym zadaniu pomógł mi mój brat- on poszedł na balkon i bujał dziennikiem a ja robiłam zdjęcia :).


I ostatnie zadanie na dziś to:

Zadanie 96: Potrzyj tą stroną o brudny samochód.

Na szczęście zdążyłam wykonać zadnie gdy jeszcze był naprawdę brudny. :)

Tym brudnym akcentem kończę dzisiejszego posta. :)

Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz