piątek, 27 marca 2015

Nowy design bloga ♥ YouTube ♥ Instagram ♥ i co jeszcze? Vlog?


Cześć wszystkim!
Przepraszam za dłuższą nieobecność ale ostatnia klasa wymaga ode poświęcenia przede wszystkim czasu. Egzaminy zbliżają się wielkimi krokami a ja nie jestem w ogóle do nich przygotowana- leń ze mnie, wiem. I jeszcze ta logika kochanych nauczycieli i ogólnie szkoły- zamiast trochę zluzować i powtarzać tylko najważniejsze informacje które się nam przydadzą lepiej nawalić zadań, sprawdzianów, kartkówek i posiadania wiedzy (szczegółowej!) z ostatnich 3 lat a to wszystko na raz.
Ale nie jestem tu by narzekać na system oświaty. NIE.

Dzisiaj chciałam trochę popisać o zmianach które wprowadziłam i o moich planach.

Jak zauważyliście stworzyłam nowy design bloga. Jeszcze nie jest do końca taki jaki bym chciała ale jak na razie nie mam czasu na zrobienie lepszego.
Zdjęcie w oryginalnej wersji było białe ale bloger postanowił że będzie szare :/

Wiecie już również że mam konto na yt po więcej informacji zapraszam do wpisu mu poświęconemu: http://designbyiva.blogspot.com/2015/02/youtube-druga-niespodzianka.html
Oczywiście zapraszam do subskrybowania bo już nie długo nowy filmik!

Kilka dni temu założyłam również "blogowego" instagrama tzn. że będą się tam pojawiały zdjęcia związane z blogiem.
Tym razem zapraszam do follow'ania :D https://instagram.com/designbyiva/ 
A jeśli macie ochotę wstawcie #designbyiva. Oczywiście wszystkie zdjęcia z tym hasztagiem będę przeglądała :)

Linki do mojego insta i yt znajdziecie również po prawej stronie bloga :)

A teraz trochę o moich planach...

Prawdopodobnie (a ja jestem tego pewna) podczas przerwy świątecznej pojadę do ikea.
Oczywiście pojawi się duży haul pewnie na blogu i na yt ale co powiecie na VLOG IKEA?
Myślę że to całkiem fajny pomysł i jeśli uda mi się coś nagrać to oczywiście zrobię filmik na yt :)
Piszcie co o tym sądzicie w komentarzach ♥

To był taki krótki post informacyjny na dziś to tyle :)

Pozdrawiam, Iva ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz