sobota, 14 lutego 2015

#7 DIY ♥ Jar memories ♥ 2015 ♥

Cześć wszystkim! Przepraszam Was za dość długą nieobecność ale obiecuję że odrobię zaległości bo właśnie zaczęły mi się ferie!
Tak, wiem że jest połowa lutego czyli 1.5 miesiąca po Nowym Roku ale mam dla Was nowe DIY czyli słoik wspomnień.Wykonanie jest banalnie proste a za to będziecie pewni że wasze tegoroczne wspomnienia, zrealizowane plany i śmieszne wydarzenia nie zostaną zapomniane.

Do jego wykonania będziecie potrzebować:

  • słoik z nakrętką- ja mam z nutelli (najlepiej największy żeby pomieścił naprawdę dużo wspomnień)
  • marker
  • *ozdoba na wierzch
  • karteczki do pisania wspomnień
Na pustym słoiku stwórz dowolny napis permanentnym markerem aby przetrwał cały rok :)
Ja napisałam rok i #Happy ponieważ mam nadzieję że ten rok właśnie taki będzie-szczęśliwy.♥
Możesz również ozdobić wierzch- i tu mam 2 wersje: jedna bardziej dla dziewczyn- z różą (moja jest od gumki) a druga nada się również dla chłopaka- z czapeczką (jest po ice and go- uwielbiam o smaku gumy balonowej- mniam!).
Myślę że to fajny pomysł by pod koniec roku przypomnieć sobie najlepsze momenty z całego roku.♥
Polecam go wykonać a skoro są dzisiaj Walentynki.. może to być fajny pomysł na prezent lub po prostu może dziś wydarzyło/ wydarzy się coś ciekawego?  Po zapisaniu tego na pewno nie zapomnisz .:)

Pozdrawiam, Iva ♥

9 komentarzy:

  1. Ten słoik wspomnień to super pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również tak uważam i miło mi wiedząc że ktoś jednak czyta mojego bloga. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. fajnie wyglada, milo miec cos zrobionego wlasnorecznie, a nie tylko wybranego ze sklepowej polki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak myślę i wspominałam już o tym nie raz na blogu :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I jak się domyślam sprawdził się świetnie? :P

      Usuń
  5. Witam wszystkich nowych na blogu i zapraszam do obserwowania ♥

    OdpowiedzUsuń