sobota, 21 lutego 2015

#1 ZNISZCZ TEN DZIENNIK ♥ (Pierwsza niespodzianka) ♥


Cześć wszystkim! Jak obiecałam w poście haul home decor mam dla Was niespodziankę... w sumie to dwie ale drugą pokażę Wam już niedługo w następnym poście więc musicie troszkę poczekać ale mam nadzieję że będzie warto i że się Wam spodoba.
No ale wróćmy do dzisiejszego postu.
Jak widzicie po tytule mam dla Was pewnie wszystkim już znaną serię zniszcz ten dziennik. 
Wahałam się chwilę czy właśnie taką serię zrobić ale w końcu się zdecydowałam.
Chciałam trochę urozmaicić tematykę bloga by był dla każdego,żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie a nie tylko DIY czy inne tego typu posty. 
Więc mam nadzieję że mnie zrozumiecie i moje zmiany się Wam spodobają.
Nie przedłużając zacznijmy NISZCZYĆ TEN DZIENNIK! ♥

Muszę Wam jeszcze powiedzieć że to jest świetna zabawa dla każdego i świetny sposób by wyzwolić w sobie kreatywnego niszczyciela!

Chcę zaznaczyć jeszcze że jeżeli tylko to będzie możliwe zadanie wykonam na dwa sposoby- dosłownie i bardziej artystycznie... zresztą sami zobaczycie :)

Zadanie 1: Dodaj własną numerację stron.

Tak dodałam własną numerację stron bo numerowałam tylko strony z zadaniem i mamy ich 110. :)

Zadanie 2: Wygnij grzbiet
Dosłownie: (to miało być serce ale trochę nie wyszło bo ciężko było mi trzymać i jednocześnie robić zdjęcie :)- love you!)

I trochę bardziej artystycznie: 

Zadanie 5: Oblej, rozlej, nakap, napluj, chluśnij kawą tutaj.
                               Do tego celu potrzebne były moje dwie ulubione kawy.♥
A zadanie wykonałam tak:

Zadanie 91: Zamknij dziennik. Pisz/bazgraj coś na brzegu.
Moje motto życiowe :D
#Happy <3

Zadanie 28: Podnieś dziennik bez pomocy rąk.

Muszę przyznać że nie było łatwo ale udało się :) (Stylówa najlepsza co nie?)
Na dziś to tyle myślę że 5 wykonanych zadań wystarczy na 1 post. Będą jeszcze przynajmniej dwa takie posty- to Wam mogę obiecać a jutro..... druga niespodzianka!!!!!!! Czekajcie cierpliwie :)
Pozdrawiam, Iva♥

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że zaczęłaś taką serię! Już nie mogę się doczekać kolejnej niespodzianki :D

    http://ola-olla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się że się spodobało :) a na niespodziankę nr 2 musisz jeszcze chwilę poczekać :)

      Usuń