wtorek, 24 lutego 2015

YouTube? ♥ (Druga niespodzianka) ♥

Cześć wszystkim!
Mam dla Was długo wyczekiwaną niespodziankę! Pewnie domyślacie się już co to będzie za niespodzianka po tytule.
Tak założyłam kanał na YouTube który będzie takim małym dopełnieniem bloga.

Nie, nie zamierzam zostać youtube'reką i nie - filmy nie będą pojawiały się regularnie.
Po prostu czasami będą pojawiały się filmy jeżeli uznam że to potrzebne.
Myślę że jak na razie będą pojawiały się (oprócz na blogu oczywiście) haul'e czy ciekawe pomysły typu DIY bo myślę że na filmie to czasami lepiej coś widać niż na zdjęciu.
Mam nadzieję że mój pomysł również przypadnie Wam do gustu.
A druga część niespodzianki oprócz samego kanału to....... pierwszy filmik!!!!!! ♥
Wybaczcie za jakość tego filmiku ale po pierwsze nagrywałam moim aparatem przy sztucznym świetle a po drugie to pierwszy raz coś takiego robiłam. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie.
A teraz już nie przedłużając... proszę oto mój pierwszy filmik!
#1 FILM KLIK!!!!
Zapraszam do oglądania i subskrybowania kanału ♥
Pozdrawiam, Iva ♥



3 komentarze:

  1. Świetny pomysł, te rzeczy zdecydowanie lepiej widać na filmiku :)
    Świetny blog będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Miło wiedzieć że ktoś jednak czyta mojego bloga :) Zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
    2. Z chęcią zaobserwuję :)

      Usuń