poniedziałek, 6 kwietnia 2015

IKEA VLOG ♥ Mój raj na ziemi ♥


Cześć wszystkim!
Obietnicy dotrzymałam, Ikea odwiedziłam i vloga dla Was mam :D
Ale może po kolei..

W piątek wreszcie udało mi się dotrzeć do mojego "raju na ziemi"- wiecie że uwielbiam tego typu sklepy.
Wcześniej bardzo dobrze się do niego przygotowałam- zrobiłam listę zakupów a następnie screeny by o niczym nie zapomnieć.
Gdyż podobało mi się bardzo dużo rzeczy listę robiłam 3 razy ponieważ za pierwszym razem wyszła kwota bliska 2 tys.- no niestety takiego budżetu nie posiadam :)
Dzień wcześniej oczywiście naładowałam baterię do aparatu i zrobiłam więcej miejsca na karcie by nagrać obiecanego vloga.
W piątek oczywiście wstałam rano (co rzadko mi się zdarza ) ale to pewnie z emocji :)
Pogoda nie była zbyt ładna ale to wcale mnie nie zniechęciło. Droga też zbytnio się nie ciągła.
Ale najlepsza była moja reakcja na widok Ikea- po prostu bezcenny. Być może dlatego że uwielbiam ten sklep a jechałam do niego pierwszy raz. Znałam cały asortyment i ceny na pamięć- tak to się dzieje po kilkudziesięciu razach przeglądnięcia wszystkich produktów.
Po wejściu przyszło mi tylko jedno słowo na myśl: WOW! i stan wyższej euforii ogarnął mnie całkowicie.
Byłam taka zajęta zakupami że czasami zapominałam że miałam nagrywać ale coś tam się udało.
Kupiłam bardzo dużo fajnych rzeczy i moich wymarzonych must have.
Całe te zakupy (za ponad 700 zł) i ogólnie wyjazd zawdzięczam mojemu tacie za co bardzo mu dziękuję :*
Teraz pozostaje Wam tylko czekać na haul a następnie ruszamy z serią zrób to sam w filmiku! - tak jak chcieliście.
A teraz łapcie vloga:
Pamiętajcie o subskrybcji kanału by nie przegapić filmików!

Wpadajcie również na insta gdyż tam często przebywam :)

Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz