piątek, 24 kwietnia 2015

Haloooo!!! Jest tu ktooo? Iva powraca! ♥



Cześć wszystkim!
Tak wiem, że strasznie zaniedbałam bloga i yt ale powiedźmy że mam małe usprawiedliwienie...
Pewnie każdy z Was wie że w tym tygodniu gimnazjaliści pisali egzamin- tu albo zawalisz 3 (w sumie to więcej) lat nauki albo ,,postawisz kropkę nad i" czyli udowodnisz że te lata spędzone w "gimbazie" jednak nie poszły na marne. Otóż ja znalazłam się w tym gronie- teraz już wiecie coś więcej o mnie- kończę gimnazjum. Raczej nie będę się rozpisywała na temat tych 3 nieszczęsnych dni (chociaż przyznam że nie poszło mi tak źle :) Dzisiaj przychodzę do Was z inną wiadomością...
POWRACAM!!! ZABIERAMY SIĘ DO DZIAŁANIA!!! MAM MASĘ NOWYCH POMYSŁÓW!!!
BĘDZIE WIĘCEJ POSTÓW I FILMIKÓW- NA WASZE ŻYCZENIE!!!
Tak! W ankiecie na blogu dotyczącej yt w której jeszcze przez 6 dni można głosować wyraźnie widać czego chcecie więcej- haul'i (mam do złożenia w całość 2 także czekajcie:), tutoriali&diy- myślę że to będzie połączone czyli tutorial danego DIY- mam nadzieję że mnie rozumiecie. O jeden głos mniej ma vlog (one raczej będą z wyjazdów np. do Ikea- zdradzę Wam że być może pojadę tam koniec maja/początek czerwca) i głos uzyskała propozycja filmiku tematycznego- tylko że to wy dajecie temat a ja go realizuję więc dawać mi w komentarzach znać co chcecie! :) Przecież robię to dla Was ♥
W ankiecie natomiast jakich postów chcecie więcej najwięcej głosów uzyskała odp. inne (już to mniej więcej zrealizowałam- dałam serię zniszcz ten dziennik z którego ukaże się jeszcze jeden- ostatni post, założyłam konto na yt oraz instagrama gdzie dodaję często zdjęcia więc jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie czegoś więcej-zapraszam a jeśli masz ochotę dodaj zdjęcie z #designbyiva oczywiście jeżeli będzie miało związek z blogiem lub ze mną to na pewno je polubię oraz wpadnę na twojego insta :)
Tyle samo głosów zdobyła odpowiedź new room- no cóż właśnie w nim siedzę a konkretnie to leże na moim ukochanym łóżku otoczona poduszkami i milutkimi kocykami... ej moment jeszcze nie czas na room tour! :D Mój pokój jeszcze nie wygląda tak jak bym chciała i brakuje w nim kilku rzeczy ale gdy wszystko będzie gotowe to na pewno go zobaczycie. Poza tym filmiki będę nagrywała w nim więc co nieco może zobaczycie ale najpierw musicie mnie śledzić na yt oczywiście jeżeli jeszcze nie subskrybujesz mojego kanału to serdecznie zapraszam!
Podsumowując- bo trochę się rozpisałam...
Wreszcie koniec stresu, można trochę zluzować z nauką :P czyli mam po prostu więcej czasu dla Was. W moim notatniku czeka mnóstwo pomysłów także nie wiem od którego zacząć...
Ja zabieram się za składanie haul'i długo już wyczekiwanych a niedługo idę spać bo padam z nóg...
Jeżeli wytrwałeś do końca i przeczytałeś wszystko- gratuluję i pozdrawiam :*, Iva ♥

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCy70sSpe36xXCYEIWv4tJkg
Instagram: https://instagram.com/designbyiva/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz