piątek, 1 maja 2015

IKEA HAUL ♥


Cześć wszystkim!
Mam dla Was tak długo wyczekiwany ikea haul! Jest oczywiście w postaci filmu gdyż dowiedziałam się od Was że "na filmie to lepiej wiać" no więc proszę bardzo- film już jest na yt!

Oczywiście zapraszam do subskrybowania kanału bo jak wszystko dobrze pójdzie to szykuje się nowa seria... ale jaka to dowiecie się w swoim czasie :)
Trochę się z tym ociągałam, przepraszam ale mam największy problem ze zmotywowaniem się by zacząć go składać za to jak zacznę to nie odchodzę od laptopa póki go nie skończę. No cóż może z czasem to mi się zmieni na lepsze :D. Myślę że jak mój plan "wejdzie w życie" to montowani stanie się moją rutyną,,,
Jeszcze taka mała informacja- w maju oczywiście będę się częściej udzielała na blogu i yt ale jednak maj to ostatni ważny miesiąc w tym roku szkolnym- przynajmniej dla mnie. Muszę się czasem przyłożyć by moje oceny na koniec jako tako wyglądały xD. Ale nie bójcie się na pewno nie opuszczę Was na tak długo jak ostatnio- to mogę Wam obiecać.
Także to tyle z moich ogłoszeń.
Mam nadzieję że filmik się Wam spodoba- zachęcam wszystkich a przede wszystkim ciekawskich do obejrzenia go w całości bo będziecie mogli zobaczyć co nieco mojego pokoju oraz rzeczy które pojawią się w następnym zbiorczym haul'u :) Taki bonus dla wytrwałych :)
Dzisiaj niby święto pracy- to nie moja praca tylko pasja a nią trzeba dzielić się jak najczęściej ♥
Udanej majówki życzę ♥
Pozdrawiam, Iva ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz