sobota, 16 maja 2015

Insta-month ♥ #designbyiva ♥



Cześć wszystkim!
Dziś mam dla Was nową serie postów na moim blogu czyli przegląd instagrama z ostatniego miesiąca.
Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział- mam "blogowego" instagrama /designbyiva/ na którego serdecznie zapraszam. Pojawiają się tam zdjęcia mniej lub bardziej związane z blogiem. Powiem tylko tyle że przez obserwowanie mnie na insta możecie się o mnie sporo dowiedzieć  :). Ale i ja chcę Was poznać- jeśli chcecie dodajcie zdjęcie z hasztagiem #designbyiva- będę wtedy wiedziała że czytasz mojego bloga i z chęcią cię zaobserwuję :)
Zacznijmy może już przegląd zdjęć z instagrama.
Ilość polubień to będzie po prostu ♥
Zacznijmy może do zdjęcia które dodałam jako pierwsze zaraz po założeniu instagrama.
Zebrało 16 ♥ (mi ani trochę na tym nie zależy przecież to i tak nie potrzebne do niczego :)

Był to pierwszy wiosenny bukiecik z kwiatków rosnących w ogródku.
Nie wiem dlaczego ale od jakiegoś czasu uwielbiam mieć kwiaty w pokoju. Poprawiają humor a zarazem są świetną wiosenną dekoracją w pokoju.

Teraz może zdjęcie które zebrało najwięcej polubień- 20 ♥

Wiecie lub nie ale kocham żużel- to mój ulubiony sport więc jestem jego wiernym kibicem :)
Jako ciekawostkę powiem Wam że oficjalny profil tych zawodów również zostawiło ♥ pod tym zdjęciem :) Pamiątkowy screen musi być :D

Teraz pozostałe zdjęcia..
To jedyny post w tej serii w którym pokazuję tak dużo zdjęć- w następnym będą tylko wybrane. Dlatego zapraszam do obserwowania mojego profilu na instagramie  https://instagram.com/designbyiva/ :)

To zdjęcie dodałam jako drugie. Widać że bardzo podobał mi się ten bukiecik skoro jest aż dwa razy na insta :)


A to mój króliczek którego zrobiłam na targach edukacyjnych w Krakowie. Na styropianowym jajku klejem na gorąco naklejone są piórka i coś podobnego do drewna xD.


To z kolei była zapowiedź vloga i haul'u z IKEA które już są na kanale na youtube ♥


A tu kolejny wiosenny bukiecik tym razem z polnych kwiatów. ♥


Taki pyszny zestw- słodkie truskaweczki i arizona green tea ♥

To były zdjęcia z końca marca i kwietnia, następny w miarę możliwości będzie z maja jeżeli tylko chcecie.

To oczywiście nie wszystkie zdjęcia które są teraz na instagramie- po więcej zapraszam tu.

Mam jeszcze taką prośbę- jeśli czytasz mojego bloga zostaw w komentarzu chociażby :) żebym wiedziała że jednak piszę dla kogoś. Będzie mi bardzo miło :)

Pozdrawiam, Iva ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz