piątek, 21 listopada 2014

#5 DIY ♥ Ozdobne wiaderko cz.2 ♥

Cześć wszystkim! Przepraszam Was za tak długą nieobecność ale byłam chora i kompletnie nie byłam w stanie nic pisać ani robić..
W ostatnim poście obiecałam pokazać Wam pokazać efekt końcowy białego metalowego wiaderka i zgodnie z obietnicą chociaż po czasie (za co już Was przepraszałam) oto część druga mojego pomysłu.

Wiaderko po wyschnięciu białej farby pomalowałam jeszcze bezbarwną farbą w spray'u dla lepszego efektu. Po ponownym wyschnięciu farby wzięłam go do domu i postanowiłam przyozdobić.
Na początek wsypałam ozdobne kamyczki.
A następnie włożyłam ozdobnego drewnianego kwiatuszka.


Możecie oczywiście wymienić go na świeczkę.




Jak widzicie naprawdę niewiele trzeba aby stare wiaderko zamienić w uroczą ozdobę czy świecznik.


Jest weekend więc obiecuję przynajmniej jeszcze jeden post w tym czasie :)
Na razie to tyle...
Pozdrawiam, Iva ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz