piątek, 14 listopada 2014

#4 DIY ♥ Ozdobne wiaderko ♥

Cześć wszystkim! ♥ Przepraszam Was za krótką nieobecność no ale myślę że mnie zrozumiecie-szkoła.... Ja w tym roku muszę bardziej się przyłożyć do nauki więc w tygodniu nie zawsze będą posty ale za to straty odrobię w weekend więc nic Was nie ominie. :)
Wracając do tematu... mam dla Was kolejne DIY! Mam nadzieję że lubicie posty i nowe pomysły z serii zrób to sam- bo nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię zrobić coś sama niż wydawać na to pieniądze :). Więc łączymy przyjemne z pożytecznym- a zaoszczędzoną kasę możecie wydać na cokolwiek chcecie.Ale wracając do tematu...
Przygotowałam dla Was dwa DIY ♥. Jedno jest bardzo proste i nie wymaga dużo materiałów a drugie no niestety.. wymaga więcej pracy i materiałów ale oczywiście nie musicie robić tego samego co ja :) wystarczy że zamiast spędzać czasu na pierdoły to ruszycie główką i stworzycie swoje własne unikalne dzieło które może posłużyć za ciekawą ozdobę! Zapewniam Was że cokolwiek zrobione samodzielnie daje większą satysfakcję niż gotowe, kupione w sklepie! :)
Dobra... koniec tego kazania -,-. Zabieramy się do roboty!
Jak już mówiłam przygotowałam dla Was dwie rzeczy które posłużą nam za unikalną i bardzo efektowną ozdobę. Oto pierwsze z nich! (wersja łatwiejsza i tańsza).
Zaraz przekonacie się jak zmienić zwykłe metalowe wiaderko!

Drewniane ,,trzymanko'' zakleiłam taśmą bo chciałam zachować jego naturalny kolor :)


Do tego jeszcze potrzebne będą ozdobne kamyczki (ale to na koniec do ozdoby)

I oczywiście farba w spray'u - ja kupiłam białą, a koszt to ok.10 zł.


Pamiętajcie że najlepiej wyjść na zewnątrz bo w pokoju moglibyście się podusić :D

Weźcie też jakiś karton(mój jest już z farby bo zdjęcia zrobiłam po pomalowaniu wiaderka- wybaczcie ;).

Pamiętajcie o rękawiczkach ochronnych!!!!!

Przepraszam za zdjęcia ale za nim się za to zabrałam to zrobiło się ciemno :/
Po pomalowaniu wiaderka zawieście go do wyschnięcia... np. w garażu :)
Efekt końcowy pokażę Wam jutro- jak wyschnie :) A tam w tle... kolejne DIY które po części miałam już wcześniej ale pokażę Wam go jutro.. spokojnie :)
Na razie to tyle.. efekt końcowy jutro! Musicie trochę poczekać...
Pozdrawiam, Iva ♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz