środa, 24 grudnia 2014

#3 DIY CHRISTMAS DECOR ♥ Candlestick reindeer ♥

Cześć wszystkim!

Dzisiaj mam dla Was świecznik, lampion czy jakkolwiek to nazwać z motywem renifera bo uwielbiam je! Spójrzcie tylko co dziś wykonamy. Czy to nie jest cudne? ♥
Nie będę się zbytnio rozpisywała bo po pierwsze mam mało czasu a po drugie piszę z gorączką i wielkim katarem i innymi dolegliwościami więc mogłabym popisać tu niezłe głupoty ale życzenia były od serca! ♥   Dobra, do rzeczy...

Potrzebne będą:
1. Słoik.
2. Szablon renifera.
3. Farba w spray'u
4. Piasek lub coś podobnego.
5. Klej (najlepiej w spray'u ale ja nie miałam więc użyłam lakieru bezbarwnego również w spray'u)
6, Dodatkowe ozdoby (kokarda czy wstążka)

Potrzebne materiały radzę zabrać ze sobą i iść na dwór.
Na początek zajmiemy się wnętrzem słoika - klejem lub lakierem wypełnij całą wewnętrzną część słoika, szybko wsyp do niego piasek, zakręć nakrętką i potrzep tak aby przykleiło się jak najwięcej piasku. Pozostałości wysyp a następnie przygotowane wnętrze zabezpiecz lakierem bezbarwnym tak aby nie sypał się piasek. 
Po wyschnięciu zabieramy się za zewnętrzną część.
Przyklej do słoika wycięty szablon a następnie całość pomaluj farbą.


Po jej wyschnięciu odklej szablon i ewentualnie popraw niedoskonałości.
Na koniec przyszedł czas na dekorowanie. Ja do tego celu dodałam złotawą kokardę która świetnie pasuje do piasku. Włóżcie do środka świeczkę, zapalcie a następnie podziwiajcie swoje własne unikalne dzieło.





Mam nadzieję że ten pomysł się Wam spodobał. Gorąco zachęcam do jego wykonania również z innymi motywami. :)
Pozdrawiam, Iva ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz